Första arbetsdagen

Ja så har första arbetsdagen avverkats, 10-16 ganska soft. Trodde jag skulle vara i köket som vanligt. Men när jag kom upp gav Eldbjörg mig nyckel till ett rum och bad mig sätta igång.

Fick vaske två rum, vilket var första gången för mig, men fick inga klagomål så gick nog bra. Helt sjukt att det bara var två rum, det är ju för sjutton högsäsong nu!
Sen fick jag göra Annika sällskap ute och fixa cyklar. Vilket var perfekt idag då det var soligt! Än så länge har det gått bra o jobba trots trasigt knä, vilket är en riktig lättnad.
När vi slutat gick jag o Annika en långpromenad på en timme, riktigt skönt, sol o inte alltför många mygg.
Så dagens motion är avbockad!
Supergod mat idag IGEN! Tror våra farhågor om kass mat var i onödan, väldigt skönt, man får tänka positivt, vi tränade armarna som tusan när vi släpade våra blytunga väskor iaf.

Nu ska vi bara slappa med (is)kaffe (råka hälla i lite väl mkt mjölk) och scrubs. Få se när man börjar imon, men var kul o va ute, men regnar det imon så stösuger jag hellre hela garaget!
 
Ha det bra och hoppas regent öser ner över er!!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0