Dagens epilog

Idag;
Uppgång 9.20
Promenad 50min
Sjukgympa 20min
Frulle
Jobb 12-21.30
Dagens citat (egentligen gårdagens): "Who is shitting like that?" Weida (eller hur hon stavas) kommer upp efter att ha sett personaltoan.
Dagens klantiga *2: "Råkar" ha sönder två fina kakfat, "råkar" tappa i en porslinskål i voffelrören(våffelsmeten) när maskinen vispar, som tur var gick den inte sönder då skulle Liv icke vara glad i mig!

Har vart ganska mkt att göra idag, så tom Annika fick vara på kökenet. Mkt trevligt! Hade en busslast med 30brassilianare, så var fullt ös. Liv var helt uppe i varv. Sen hade vi två sykkelpakke och två reserverade på kvällen.

Imorgon ska jag antagligen vara ledig, inte så kul då det itne finns överdrivet mycket att hitta på. Kan ju inte cykla med knät. Men jag och Annika kankse åker till geilo på eftermiddagen och köper lite frukt. Lite skönt att vara ledig då mitt knä gör ont nu, plus att det inte skulle skada att plugga en heldag, om det nu kommer ske...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0