Utgång någon?

Är så himla danssugen idag!

Hör av er om ni är på! Annars finner ni mig i min ensamhet, intagandes alkoholhaltiga drycker.. det går utför.. Men tydligen är det sånt man ska pröva innan man dör på enligt Per-öka, det och att välta en ko.. hm funderar på vilket som är värst...

Har iaf hämtat ut min fina röda älskling idag. Man fick iaf många kilon för pengarna! Den är så tung och stor att man skulle kunna ha ihjäl någon med den, men eftersom det står att det är olagligt i den så låter jag nog bli. Så nu har jag underhållit mig med att stryka under och sätta i små flärpar.

Var bra att jag tog läxan på allvar igår, var jag o typ två till som verkade ha gjort den. Så nu slipper jag kanske ta gängvägen till betyget, som har blivit lite av en rutin för mig. (Usch bara tanken på att få betyget den vägen på mikron, ger mig kalla kårar, det var bara en skämt gott folk!)

Ska på Bodyjam ikväll, så om det inte blir dansgolvet, blir det det på Livskraft iaf.  Ska gå förbi E innan passet och kika på hur de fått det i sin nya lägenhet. Kul o hälsa på nån som har en lägenhet man faktiskt kan gå runt i!

Nu får jag snart besök! Ses förhoppningsvis på dansgolvet ikväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Om du kommer hit ihelgen kan du hänga me ut på lördag! Blir trerätters och melodifestival-förfest ;)

2007-02-01 @ 16:03:03
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: Becca

Annika: Åhhh va trevligt, vi ska också ut på lördag.. annars hade jag tagit bussen nu!

2007-02-01 @ 16:10:50
URL: http://smeckis.blogg.se
Postat av: Roy

Vafan jag funderade ju på samma sak ju :(

2007-02-02 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0