Sveriges framsida, nästa!

Åh ska bli kanon kul o åka hem till goa götet över helgen. Särskilt när man får bilskjuts ända hem! Tack Kicki som tänkte på mig.

Har vart på föreläsning 8-11, tog emot som vanligt att gå upp så onaturligt tidigt. Speciellt när foten bultar o är dubbelt så stor än normalt. Trampade snett på träningen igår, men som den fighter jag är fullbordade jag den sista halvtimmen av passet ändå. Kanske inte det smartaste.
Får iaf hoppas den är dansbar imon, och om så icke är fallet skiter jag i det o dansar ändå.
Har fått ihop ett gäng som är fest sugna och vill träffa mig när jag väl kommer hem, kan bli ganska så, ganska så niiice.

Har unnat mig en BK-lunch idag hur smaskigt som helst. Orkade bara inte laga mat idag, så får hopas ajg står mig till mammas mat ikväll. Nu håller jag på o lite smått okoncentrerat slänga i lite kläder i min väska. Hade hoppast på att köpa klänningen innan gbg, men hade inte kommit in ännu.. Får bli plan B istället, vilket innefattar massa olika plagg.. Orkar inte planera.

Usch fick just ett äckligt mms från Per-Svedan, "Penis eller pung?" jag hoppas det inte föreställer något av de, men jag e tveksam. Inte världens mysigaste bild men men..

Nu ska jag fortsätta packa, o sen läsa lite i ett av våra många kompendier, ambitiöst värre. Ha en kanon helg nu.

Kaninballe
Becca

Kommentarer
Postat av: Annika

Herregud Becca, du trampar ju alltid snett på träninge, sluta impa och ta det försiktigt ;)

Ha så kul hemma GBG!

2007-02-10 @ 10:36:24
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: per-svedan

du tycker bara bilden e äcklig för att du e rädd för det okända. de flesta i din ålder känner till de här sakerna. om du närmar dig stegvis ska vi nog kunna fixa detta. dejt kanske?
fö e jag grym på denna lek ingen har gissat rätt ännu...

2007-02-13 @ 14:48:00
URL: http://chillicake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0