Suuuuuuck

Va trött jag blir! Hade just skrivit ett långt och detaljerat inlägg om min vistelse i göteborg, men sparades det? Nej, orkar inte riktigt skriva om det ännu. Har iaf vart o ätit pizza med näringslivsutskottet, alla mobbade mig för mitt pizza val;curry, banan o skinka. Mumma!
Sen tror jag mig ha blivit ett stående skämt, de flesta skratta åt mig, istället för med mig..
Jag bjuder på det, "Ingen mer cola för Becca nu va"... Kan inte hjälpa att jag turbofnittrar..

Återkommer om helgen... Har iaf haft det kanon bra!

Kommentarer
Postat av: BJ

Testa att radera en mapp med musik...det du, krävs det talang för!

/Aldrig banan på pizzan

2007-02-13 @ 20:08:00
URL: http://desiderate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0