Snart...

..afterwork på Moon med Kicki, Tess, o Mou, plus några av Kickis polare.
Kul, kul, kände att det är behövligt att gå ut o träffa lite folk!
Har bara vart på aw där en gång, då blev jag helt snurrig i huvudet av två glas vin, mkt trevlig kväll! Haha, på den tiden var Becca lättepåverkad minsann.

Idag har jag inte gjort många knop, hostade hela natten, så har varit ganska seg. Men har iaf fått nytt scrubs avsnitt som jag avnjöt med hemmabakt bulle och varm choklad mums, tack bj. Sen har jag skrivit lite mer för tidningen, folk kommer tro jag är en manshatande bitter singel efter detta haha. Hoppas inte det stämmer... Folk får helt enkelt ta det med en gnutta salt och vem vet kanske hjälper jag någon stackare där ute.
Tack vare Phille har jag fått mailadress till personen jag ska intervjua, så nu gäller bara att komma på några finurliga frågor. Jag har aldrig skrivit intervju för tidningen innan, så får hoppas det blir bra.

Jaja, nu har jag nya klänningen på mig iaf, hur fin som helst! Gäller att ta varje tillfälle som ges att klä upp sig lite, alltid kul. Nä nu måste jag dra mig till torget för att träffa sötisarna.

Ha en kanon kväll!
Skål
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0