Ny vecka..

...har inte kunnat skriva pga seeg sida, vet att det är tisdag och igår var nya vecka, men men...

Har haft en kanon helg i Jönköping hos Annika iaf! innehållande; god mat, shopping och partaj. Kan inte bli annat än bra med den kompinationen, och lägg till grymt trevligt sällskap så förstår ni.
Shoppade tre par skor, en väska, en jättefin hängslepuffkjol, skärp o hängslen. Kanon nöjd!
Hade tur på bussen både dit och hem, fick sällskap av min trevliga klasskamrat o kompis pojkvän, så fyra timmars resa gick riktigt smärtfritt tack vara honom.
Väl i Jönköping blev det afterwork, dock blev det bara gratisbuffe för mig o Annika, medans Josse och Anna stod för alkoholintaget. Sen bjöd Annika på supergod fisksoppa och kladdkaka till efterätt.
På lördan var det shopping på schemat, sen var det hem och slappa i väntan på första gästerna. Blev en lyckad kväll med massor av folk, kylskåpstömmare, shlager(nån j***l slog av musiken o på tvn,inte poppis),  massa goda drinkar och tillsist utgång.
Kul att se modet där, ute så hade nästa alla tjejer Gina tricot klänningen med sidenband i olika färger och killarna hade rödrutiga skjortor och spikes, niiice... haha tur att inte jag o annika också joinade med våra klänningar!
Söndagen blev hur lugn som helst, tack vare ett städryck i fyllan när vi kom hem på natten så var det fint när vi vaknade. Vi intog jättegod pizza i trevligt sällskap, och sen en av de godaste morotskakorna ever, innan bussen avgick mot destination Karlstad.

Igår var det inte lektion fören 15-17, lite segt. Så jag gick lång promenad med bj innan, hittade hem som tur var.. Trots mitt lokalsinne..
Grymt bra Prison Break, helt sjukt bra/jobbig serie, är verkligen fast. De slutar aldrig att förvåna en, när ett fönster öppnas och man äntligen vågar hoppas att det ska gå vägen så stängs fem dörrar typ. Jaja manusförfattarna har lyckas, synd att säga nåt annat. Jag är lika förbannad efter varje avsnitt!

Idag har det var skola från 8, sen var jag o mou kvar i biblan till två iaf... Hann gå en liten sväng förbi H&M, jag måste nog erkänna o säga att jag är lite shopaholic (nu ropar mitt ex glatt "vad är det jag sagt"). Tänkte köpa vårjackan jag gluttat på, men den var inte sååå fin som jag trott. Blev ett vitt och ett grått baslinne, men det behövdes faktiskt! Jag är expert på att tvätta så att mina vita kläder blir dassiga. 
Men nu vankas hemmaplugg! Hur trött som helst så kanske behövs en lite power-nap innan. (ursäkte min vackra svengelska, skyller på trötthet) Nä nu ska jag återgå till plugg eller sömn, får se rätt tufft val ju.


Våra goda drinkar.. o ett litet kort på Annika och mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0