Nu var det klippt...

Var inte lite ångest man kände när mitt hår föll till marken. Men det växer ju ut...
Är ganska nöjd, men inte riktigt vant mig ännu.
Är sjukt taggad inför helgen nu, ska bli kanon kul, o nu när jag upptäckt att jag hade lite pengar undanstoppade blir det skojakt och jackjakt i Jönköping. Hoppas du e shoppingsugen Annika!!

Ikväll kommer Kicki, ska kanske hjälpa henne med att färga håret, ska kanske göra det själv, känner att det var en stor förändring som det är. Men varför inte....

Skönt med internet igen, jäkla kundtjänst som sa det var fel på min dator. De sa att jag skulle avinstallera virusskyddet, bra när man inte kommer ut på internet och kan ladda ner nytt. Var iaf deras fel...

Snart helg!


Så här blev det, bara mörkare nu..


Kommentarer
Postat av: Elin

hejhej! såg dej gå förbi i skolan idag, och du var superfin i håret!! =)

2007-02-27 @ 15:48:29
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: becca

Hehe tackar=) stoor förändring alltid roligt=)

2007-02-27 @ 15:54:07
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0