Lååång dag

Den började inte så bra, men efter föreläsningen gick jag hem o vilade i två o en halv timme. Så himla skönt. Sen blev jag människa igen.
Intog lite bukfylla och begav mig till Goodwill redaktionsmöte. Var riktigt roligt, tror det kommer bli kanon. Vår nya chefsredaktör var full av idéer och resten av den nya redaktionen var kanon. Två timmar flög förbi och nu är jag riktigt sugen på att skriva. Det blev en "Fråga Becca (hennes mamma är sexolog)" spalt iaf. Kan bli riktigt intressant, munken svarar på sexfrågor liksom. Jaja, tog ett riktigt risigt foto att ha med i tidningen, jag log stort som en fåntratt, men bättre än att se sur ut iaf.

Sen slängde jag ihop en kladdkaka som plåster på såren. Sen blev det en promenad/snökrig i snöyran som slagit ro över Karlstad. Fick till en efterlängtad snöängel och en heldel fullträffar med snöbollarna (skall tilläggas t.o.m när mössan åkt ner så jag inte såg något). Avrundade kvällen med SAC, kladdkaka och te, BJ åt så byxorna sprack (haha förlåt var tvungen).

Nu ska jag lägga mig o sussa sött. Min smarta plan för att få rätt dygnsrytm är att boka tvättstugan imon kl 7.00, trots att jag är ledig. Bra tänkt va!! Sen blir det semlebak hos Mou, om hon kryat på sig.

Föresten hitta jag en supersöt svart klänning med sidenband, tyvärr inte i min storlek, men de ska ringa när de får in den. Perfekt till utgången i helgen!

Sov så gott nu!
Moole!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I want to cut of your moole and make some guacamoole...

2007-02-07 @ 23:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0