Idag..

..har jag haft föreläsning 8-11, helt ok. Inte den roligaste, men fortfarande intressant. Sen syndade jag och Mou o delade på en hamburgertallrik, mums!!
 
Var kul o träffa på S och L också, även om L berätta en historia som nästan fick oss att sätta i halsen. Helt sjukt, henns kompis var i åttonde månaden när hon först upptäckte att hon var gravid. Kul liksom gå till doktorn o få veta att man ska bli mamma om en månad. Det hade inte märkts nått, mer än att hon hade fått större rumpa, bebben låg väl där o tryckte... Hon åt p-piller och festade under hala tiden. Ett under att barnet var välskapt. Så mina vänner ANVÄND KONDOM!

Nu har jag vart lite duktig och städat hela lägenheten. Dock lite svårt när man inte har dammsugare, och alla som haft det flyttat ifrån mig. Sen har jag skrivit presentation till utskottet, och nu ska jag skriva lite för tidningen också. Med denna ambitiösa Becca kanske det tom kan bli lite pluggat, vem vet.

Var tvungen att ta kort på gårdagens middag då den såg lika smaskig ut som den smakade.


Kommentarer
Postat av: bert

mums. mat e gött ta ett stöpp

2007-02-16 @ 05:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0