Husliga Beccabus

..nu har jag just fryst in ett halvt kilo köttbullar, har en hel ungnstekt kyckling i ugnen, potatis och sjukt god sås på spisen. Mamma skulle vart stolt!

Så hungrig nu så jag snart äter trots att potatisen inte är klar ännu...
Har iaf suttit tre timmar i skolan o läst om avtalsrätt och marknadsrätt, mkt givande, eller kanske inte. Försov mig till lektionen i morse, har vart jättetrött hela dagen, så kan inte säga att jag kommer ihåg så mycket av det jag läste.
Var rätt roligt att se hur generad BJ blev när jag smussla över tre säsongen Sex and the city i bibloteket. Haha, hur kan man skämmas över att gilla den serien? Hur grym som helst!

Igår var jag rätt seg i huvudet, men drog mig iaf till skolan för möte med näringslivsutskottet. Var lite flummigt med tanke på att alla hade vart ute kvällen innan, men verkar iaf helt ok. Var och en kommer tilldelas ett företag som man ska underhålla nuvarande förhållande med. Sen ska vi ragga nya sponsorer som vi tror skulle passa och nappa... Teambildning den 13e iaf, ska bli trevligt.

Efter det fick jag min efterlängtade pizzan med; kyckling, curry och annanas, till detta avnjöts "Sex and the City", riktigt trevlig söndag!!

Nu e käket klart! Mums!!!

Kommentarer
Postat av: BJ

Schyyyyyyyyyy.....inte så högt!

2007-02-05 @ 19:00:34
URL: http://desiderate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0