Från klarhet till klarhet..

Sen jag flytta hemifrån har jag upptäckt;

*Ja, jag är en pedant. Min familj, o framför allt syskon har jämt kallat mig för städ gestapo...hm ja det stämmer nog dessvärre..

*Så fort jag gått ur sängen om mornarna måste jag bädda sängen.

*Jag trivs med att vara ensam. (Inte alltid, men det är skönt ibland)Kommit fram till att jag är ett trevligt sällskap.

*Jag är inte så pjåkig i köket, mamma har jämt sagt att "ja becca kan baka iaf.." Nu kan det tom vara roligt att laga mat.

*Jag måste ha musik på så fort jag kommer in i lägenheten. Musiken spelas innan jag går(läs springer) till skolan, och går på direkt när jag kommer hem.

*Jag älskar att duscha, kan stå i duschen hur länge som helst, oftast tills jag blir helt skrynklig om händerna.

*Jag är tidsoptimist, jag springer till bussen varje morgon. Kan hoppas det visar resultat snart. Vardagsmotionen lär vara den bästa och viktigaste träningen!

*Jag tycker det är sjukt kul att träna just nu! Om det beror på brist på annat att göra eller kicken efteråt vågar jag inte spåna i.

*Jag är väldigt duktig på att prata om ingenting med folk jag knappt känner. Måste dock öva upp min hisskonversation aningen.

*Jag är beroende av min elektriska värmefilt.

*Jag har sjukt svårt att bestämma vad för kläder jag ska ha på mig (se bara tidigare bilder i bloggen hur det slutat)

*Jag är väldigt familjekär, och har kommit mina syskon närmre. Hur härligt som helst att åka hem på besök.

*Jag är kaffe latté-beroende.

*Jag har börjat se mer på tv.

*Jag är väldigt lättroad!

*Jag kan framkalla fejktårar, men inte gråta när det väl gäller.

*Jag älskar att bo i en egen lägenhet!!

Listan kan göras längre, men jag nöjer mig för nu. 


Förövrigt, grattis till min lille lillebror 14år idag, grattis Per-reuter 20+ idag, och grattis storebror o hans bättre hälft till jobb och jobbintervju.

Kommentarer
Postat av: Elin

håller med dej! musik dygnet runt bla. pedant är jag kanske inte, men har märkt genom diverse olika sammanboendeformer att jag inte tål andra människors skit. andras saker och ting på rätt plats, mina är inte lika noga...

2007-02-05 @ 23:03:36
URL: http://iamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0