Förväntansfull

Ska bli himla roligt att festa ikväll, ska på korrfest i mou´s gamla korridor. Det är alltid drag på de grabbarna så en garanterat rolig kväll, sen ut till legendariska(?) nöjjes.
Tjoho och nya kläder att dansa runt i kanon!

Igår hade jag en trevlig kväll, gick över till renen och umgicks med utslagna damer. De verkade iaf haft det kanon bra i Åre, även om en skiddag är lite lamt. S var en äkta babymamma och bredde ostsmörgåsar till mig, mkt bra service på det stället måste jag säga. Sen tvinga hon i mig godis också! Mou lämnade oss för en biodejt, men det är lugnt nu vet vi hur du prioreterar, vi är inte lika viktiga nänä...
Hehe det är lugnt.. Men nu måste du med ut ikväll bara för det!! Mohaha!

Skulle var duktig och träna idag tänkte jag, men som vanligt är min koll inte så bra. Trodde träningen började kl 12.30, så i godan ro tog jag det lugnt, kl.11 hade jag inte tagit på mig eller ätit frulle. Då går jag in och kollar, bara för säkerhets skull när träningen var, kl 11.30. Slänger på mig kläderna, och en halv portion havregrynsgröt, och springer hela vägen till träningen på 10min (brukar ta 16-18min). Phu måste säga att det är inget jag rekommenderar! Helt svimfärdig hela passet, inte bra o äte så lite o så nära inpå träningen. Bara för det var det massa kondition, men var hur kul som helst ändå.

Nu sitter jag här som vanligt, oduschad efter träningen. Ska snart ta tag i mig och släpa mig in i duschen. Men känns som ett stort steg just nu... Har iaf att se fram emot att 3-snubben ska ringa sen, lite patetiskt, har typ förhållande med honom, han har smsat o ringt mest till nya mobben... hmm... Jaja man tar det man får, kanske ska be om ett videosamtal, men då måste jag duscha innan. Eller inte, han ska ringa för att han lovade mig två månaders fri musik, vilket jag inte fått. Nu när jag är uppdaterad på avtals-fronten så ska jag inte låta mig luras (bara för att hans röst e fin).

Ska försöka läsa lite sen också, kan ju inte skada att vara förberedd inför lektionerna, särskillt när det fortfarande är intressant.

Okey nu dusch!!
Tubsocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0