Alla hjärtans dag...

..jaha, jag kan inte säga att jag vart överdrivet insatt i denna dagen även då jag haft förhållande.
Oftast har det vart pojkvännerna som uppvaktat, min första kille skickade tolv rosor och ett gosehjärta tillsammans med ett kort där det stod; Förlåt.
På gymnasiet var det lite roligare, då man kunde skicka rosor till alla skolor i gbg. Jag och mina kompisar hade jämt ett säkerhetssystem, som gick ut på att vi alltid skicka till varann. På det viset visste man att man aldrig blev utan. Men gladast blev man såklart över de hemliga beundrarna. Oj vad vi spekulerade. Det var tider det! Jag kan bara komma ihåg en gång jag gett en kille nåt, jag skickade faktiskt rosor till den senaste, då hade vi bara träffats sen 1jan samma år. Annars har jag nog inte uppvaktat nån. Detta beror inte på att jag inte gillade dem lika mkt som de gillade mig, snarare att det är en väldigt amerikaniserad tradition. Man kan visa att man gillar personen varje dag, istället för att skicka ett dussin rosor och ett förlåt-mig-kort! Min alla hjärtans dag kommer firas med möte med närningsutskottet, top model och choklad. Jag klagar inte!

Eller så är jag bara en bitter singel, haha.

För övrigt är jag grymt förkyld idag. Mamma gav mig inte bara kläder och tågbiljett, misstänker även en förkylning, tackar. Det svider inte när jag kissar iaf, som för vissa andra när det får vårförkylningen haha.
Ska snart dra mig till skolan, men fick just sms från mou, där hon föreslog en senare buss. Inte mig emot, då hinner jag snyta mig för 12e gånger.

Nu ringde de från affären där jag väntar på att klänningen ska komma in, jag kan komma och köpa den idag. Tjoho!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0