Tiggeri..

Ok nu kommer det även från mig, men jag VILL ha gratis prylar vill inte ni det? Enkelt är det också!
Gå in på denna länken http://gratisgen.se/?ref=49191, bli medlem, fullgör två erbjudande (eller ett som är värt 1p) man kan t.ex. bli medlem på två spelsajter helt gratis. Sen ska man värva 7personer för att själv få sin gratispryl! 

Lätt som en plätt och det funkar verkligen!
Varför de ger ut gratisprylar är ju en befogad fråga, men eftersom det blir vi som sprider reklamen (utan att spamma) alla måste fullgöra ett erbjudande, någon kanske nappar, det blir vi belönade för genom en gratis pryl. 

Ni som jag värvat innan har fortfarande inte fullgjort era erbjudande, utan det så kan jag inte tillgodoräkna mig er, och ni kan inte heller få något..

Tack så mkt och börja värva!
Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0