Lugn helg

Det var behövligt, och egentligen hade jag ju inget val så det var ju bra.
Inget val pga dels sinande resurser, dels brist på tid. Har inte skrivit klart och deadline är snart, och sen så var jag ju 2,5p ifrån att klara tentan så behöver studera.

Usch så hemskt att vara så nära att klara, känns inget kul alls att behöva sätta sig med det man la ifrån sig för 3veckors sedan. Men samtidigt tror jag att jag kommer ihåg mycket. Om man väl sätter sig och går igenom redan nu så klarar jag detta galant. Mindre kul att det tar värdefull tid från statistiken som jag fortfarande fattar nada av, förutom dragning med återläggning, det kan Branca intyga haha.
Jag är verklige ute och cyklar ibland, bra att man kunde bjuda på ett skratt, mindre bra att det var mitt i en föreläsning och det var knäpptyst förutom oss.

Nu ska jag sätta mig och skriva min spalt. Så om det är någon som har en fråga om sex och kärlek, lämna en kommentar!

Sen har jag bokat pass till fyra, få se om jag känner för att gå ut i ösregnet.. tveksamt. Jag har verkligen dålig karaktär när det är så lätt att boka och avboka pass.
Bara för att jag tränade igår och tyckte det var jättekul så gick jag in och bokade pass tills idag, imon och tisdag. Så typiskt mig!

Imorgon är iaf modeplåtningen, ska bli så roligt! Hoppas det blir lika bra som vi har tänkt oss i våra små huvuden. Sen ska jag passa på och flirta lite när jag hämtar kläderna, kan ju aldrig skada. Haha fin att titta på iaf!

Har föresten kommit på att jag verkligen vill ha glasögon, farligt att ha massa fina hemma som jag kan pröva. Dock vill jag ju inte ha dålig syn på köpet, fönsterglas funkar fint. Haha och jag som tyckte Mou var lustig som så gärna ville ha glajjer, nu förstår jag dig! Tycker förövrigt det är riktigt hett med glasögon på vissa killar, tänk att ta av dem och rufsa till deras hår.... mm

Ha en underbar söndag!
Becca

Kommentarer
Postat av: Peter

Det här är den största skandalen genom tiderna! Att du har en blogg inte sagt något till mig..Mycket besviken.. hahahah..
Ha det toppen nu o ta det lugnt me datorn..

2007-05-18 @ 22:47:06
URL: http://gummitarzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0