Kumulativ frekvenspolygon

Va vet ni inte vad det är?
Dagen ungdom alltså!
Det har jag iaf -kan man säga- lärt mig idag. Underbart. Trodde inte räknestugan skulle ge nåt, då vi inte hittade några övningar på nätet och bara haft två föreläsningar hittills, men jag och Mou hann faktiskt med alla övningar. Grymt, sen hann vi gnugga in det i allas face att vi var klara när de bara var på andra uppgiften. "Meh bara o dela med hundra BoJ" haha lite internt.. Tror dock hemligheten ligger i att vi fråga Abdu om allt, haha men frågar man inte så får man inget veta heller. Nu ska ni inte tro att jag tyckte det var roligt eller intressant, bara att vi hann med övningarna! Fortfarande sjukt trist!

Så är man i sin lilla lägenhet i Charlestown igen. Samtidigt som att det kändes som tiden bara sprang bort när man var hemma, så känns det jättekonstigt och ovant att vara här igen, som efter ett jullov(tack vare snöinslaget) Konstigt men kul iaf. Fått tillbaka lite energi. Trots att min snälla familj var hundvakt nu under påsk, så jag inte kunde sova hemma pga rinnande näsa och ögon, och fick våldgästa min kära storebror istället, så har "påsklovet" vart riktigt trevligt.
Har blivit mkt vänner, familj och partaj. Precis som det ska vara, tyvärr hann jag ju inte träffa alla jag ville, men får se till att skeppa upp dem till de värmländska skogarna istället. Jess du är hjärtligt välkommen! Sen kommer nog Annika upp till valborg, får hoppas hon uppskattar Karlsta´s studentliv med ovven på och allt. Du kommer icke undan Annika du får låna någons!! Haha!

Nu har jag just avnjutit en supergod fisk och skaldjurssoppa med räkor, lax, majs, broccoli och färsk spenat. Så himla gott. Särskillt med tanke på dagens matintag. Hade inte föreläsning fören 13 idag så tog det lilla lugna imorse, kokade ägg och tänkte göra god o lång frukost. Otur för mig att äggen gick ut 23e mars och mjölken den 4 april, att det bara fanns pålägg och inget bröd. Så blev tur till affären för storhandling på fastande mage. Självklart blev det tajt med tid till bussen så hann svälja en macka. Äggen ligger kalla i kylen nu, typiskt.. Jaja kanske funkar imon.

Nu ska jag färga håret och om Mou kommer förbi med en kakform, blir det tårtbottenbak med. Eftersom en liten tösabit borta på Renen fyller 22år imon.

Nu orkar jag inte skriva mer. Annika har iaf lagt upp en fint litet kollage från helgens fester gå in hos henne o kolla.., orkar inte skriva så mer ingående om helgen mkt har hänt.

Puss i ljumsken (sååå cheese line förlåt)
Becca

Kommentarer
Postat av: Jess

Jupp jag kommer snart upp, räkna med det.. så lätt blir du inte av med mig mohahaha.

2007-04-11 @ 03:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0