Helgen som gått..

..var nästan lika bra som jag hade sett fram emot. Fredagen var nästan bättre!

Jag låter bilderna tala för sig själva...








Idag har jag och Anita (försökt)ragga rabatter på stan, det var bara liiite förudmjukande och resulterade inte i så mycket alls, men bara jobba på. (Hoppas på att de andra lyckas bättre..)

Sen hade vi kursstart idag, statistik är det vi ska ägna de sista tio veckorna innan sommarlovet till alltså.(Förhoppningsvis klara också så man slipper sånt plugg i sommar!)
Den var hm, intressant, om man förstår vad föreläsaren säger så blir det nog bra. Han förklarade iaf överdrivet tydligt, men lite irriterande att hans skor knarrade som tusan när han gick runt, han kunde verkligen inte stå still. Sen så antecknade han precis samma sak som han, när han var klar, hade på en OH-bild, kanske bara är jag som är en lat ungdom som tyckte det var lite onödigt jobb.
I vanlig ordning så hade JLo en fråga i sista sekunden som höll oss kvar i en kvart extra, har ingen aning om vad frågan eller förövrigt svaret var, men föreläsaren avslutade iaf med "..men detta kommer vi gå in på mer längre fram i kursen.." Varför inte bara svara med det först och låta oss gå?

Jag och Mou promenerade hem, hade tom joggingskor med oss. Hur skönt som helst, behövde lufta skallen efter skolan. Blir nog promenad till skolan imorgon med, mest pga att båda är snåla och bådas busskort gått ut.
Haha men det är ju nyttigt och skönt också. Två flugor i en smäll inte illa!

Just snackat med Annika och planerat lite inför stundande långhels i Götet, kan nog bli ganska så nice det med.

Nu ska jag snart lägga mig, har en dejt i tvättstugan kl 7 imorgon. Vill ju inte försova mig till nåt sånt...

Ha en kanon kväll nu!
Becca

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska bli så kul att träffa dig snart!!
PUSS

2007-04-02 @ 23:06:46
Postat av: Anonym

Jessica; Detsamma gumman!=)kram

2007-04-03 @ 18:47:42
Postat av: becca

Jessica; Detsamma gumman!=)kram

2007-04-03 @ 18:47:54
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0