Anger management tack!

Min kära dator har kraschat för sin fjärde gång, men nästa gång då ska jag verkligen skicka tillbaka den!(sagt detta varje gång den svikit mig..)

Har idag lämnat in en mkt givande och intressant inlämningsuppgift i dataprogrammet SPSS, Becca som verkligen älskar datorer och är lite av en naturbegåvning tog det med ro. Har inte alls slitit mitt hår, svurit, hotat med att slänga ut datahelvetet genom skolans stängda fönster eller haft några som helst problem med det. Skönt va?! Statistik är underbart, skönt med en logisk kurs, ingen räkning heller, som våran förövrigt mycket kompetente föreläsare påpekade.

(De som känner mig vet att övanstående uppgifter inte stämmer ens lite...)

Utöver detta så har det vart en rolig vecka, började med glasstest för tidningen, blev tvingad o smaka den gräsliga "Girlie" tvi, slösa inte ett öre på denna glassen. 
Sen har jag och Frida börjat fila på moderepotaget inför nästa nummer. Fruktansvärt roligt, bara vi får vara med hela vägen, med tanke på att vi gjort i stort sätt allt utom valt modellerna. Har iaf gått runt och fått klartecken att få make up store att sminka modellerna, ordnat skor, kläder från fyra affärer och glasögon. Kommer bli kanon om vi får regissera och få utlopp för alla våra ideér.

Så imon ska vi gå runt i affärena och välja kläderna, för att på fredag gå runt och testa dem på "modellerna". Plåtningen äger rum på måndag morgon, på ett ganska stort och välkänt ställe... Vill inte avslöja för mycket, om det mot förmodan är någon som faktiskt läser min blogg. Haha...

Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och kolla ett vänner avsnitt, niice. Sen ska jag försöka dra ut mig på en liten promenix.
Dock inte det roligaste just nu (Obs! VARNING! mer gnäll på G,sluta läs, jag upprepar, sluta läs!) pollen är för jäkligt för mig nu, så fort jag går utanför dörren, eller ens har öppet förster. Ögon, näsan rinner och kliar, ont i huvudet, och illrött öga som inte har försvunnit på fyra dagar nu. Känner mig riktigt läcker kan jag meddela...

Nope slut på gnället, borde gå en anger management kurs, måste lära mig att sluta svälja allt, le och nicka jakande. No more mr nice guy,(hm nice girl..)

Som ni ser, inte ens om jag försöker så ser jag arg ut..

Porrpung, på eller av?
Becca

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag som gnäller över att jag är trött, du har ju dessutom din allergi att dras med! Om din dator kraschar igen kommer jag och bankar lite vett i den.

Oj nu ville jag nästan att den skulle bråka. Vem vill inte slå/sparka sönder något?

Hrrmmm... *går ut och hoppar sönder pappkartonger istället*

2007-04-18 @ 20:01:01
URL: http://www.fridabloggen.blogspot.com
Postat av: Becca

Frida: Tack känns betryggande, du kan nog också behöva lite anger management bruden, låt det inte gå ut över nån oskyldig pojke i lägenheten bara;) ses imon!

2007-04-18 @ 21:58:59
URL: http://smeckis.blogg.se
Postat av: Annika

Haha, måste erkänna att jag blev lite orolig när jag läste det första stycket... hehe. Hata SPSS!

2007-04-19 @ 16:15:12
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: Becca

Annika: Sjukt okul program, blir slut i huvudet bara jag tänker på det!

2007-04-19 @ 18:49:41
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0