Salut!

buhu, va sorgligt att senaste inlägget publicerades när jag just kommit till Paris, solen sken och allt var nytt och spännande..

Nu sitter jag här, i Karlstad, i en ny lägenhet visserligen, men i samma hus, på samma våning, tre dörrar ifrån min gamla.

Sitter med en tenta som jag pluggade till för tre terminer sedan men faila.. Känns ju inte direkt som om man rör sig åt rätt håll.

En till termin sen lämnar jag stan för gått! D-uppsats och service marketing and management, sen freedom!

Jag läser franska som kvällskurs så jag förhoppningsvis behåller liiiiiite av språket och kan åka tillbaka till Frankrike och leva lycklig resten av mina dagar tillsammans med en fransos, mm mm MMM.

Men nu var det fokus på tentaplugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0