Sitter och väntar på firren...

..är såååå himla hungrig, fick bara ätit halva laxen för resten var fortfarande rå... Visst att jag gillar sushi men tror inte det är riktigt samma sak.

Dock så älskar min lilla Jojo när laxen är lite rå i mitten, fryspizzan får absolut inte vara för länge i ugnen, bullarna ska vara bleka och hon ÄLSKAR deg...
Hur kan man gilla deg??? Usch och fy!

Det påminner mig om när vi hade dagbarn hemma när jag var liten, de jäklarna åt jämt upp degen när vi skulle baka bullar. Jag tyckte de var så himla korkade och dumma.. Men jag tycker om Jojo ändå, om hon hade vart här nu kunde hon fått en redig tugga rå lax, SÅ mycket gillar jag henne.

YES done and done, nu ska jag njuta.

Kommentarer
Postat av: Johanna (eller jojo för din skull)

åh nu blir jag rörd;)hihi,blekt och degigt is the shit, mmm mmm mmmm! kan dock tilläggas att detta handlar om mat och inte människor, då är jag av en annan åsikt,föredrar faktiskt inte blekt och degigt på den fronten;)

2008-12-09 @ 18:42:44
Postat av: Becca

Inte i vanliga fall iaf, men här i karlstad tar vi otippade personer ändå;)

2008-12-09 @ 19:27:48
URL: http://smeckis.blogg.se/
Postat av: Jojo

haha ja det är väldigt sant iofs..illa det här, men vad finns för val i en stad som denna när man suktar efter lite närhet?! ;)

2008-12-10 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0