Uppfriskande!

Nu har jag vart ute och gått, mkt skönt o uppfriskande.

Släpa mig upp i morse kl 6.30 när alarmet tjöt, riktigt stolt att jag kom upp. Var på en kanon föreläsning om avtalsrätt. Föreläsaren gjorde verkligen ämnet intressant! Härligt det blir bara bättre och bättre. Sen har jag hunnit gå en sväng på stan, där jag fyndade ett linne och en polo på rean sjukt billigt och bra!!

Efter det tappa jag helt gnistan och gick in i en mindre allvarlig eftermiddags depression, som tur var ställde BJ upp på att rasta mig. Riktigt trevligt o fick lite ojämlikt snöbollskrig, vilket betyder att jag kastar o han vågar inte ge igen. Fick handlat på vägen hem så ikväll vankas det lasagne till cityakuten. Måste säga att det var frestande att hänga på nollningen ikväll, men stod emot stark karaktär som jag har!

Ha nu en riktigt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0