Underbar morgon!

Var på himla bra humör när jag somnade igår, och jag vaknade på samma kanon humör! Att jag fått min träningslåt av Phille gör det hela inte sämre, så nu äter jag min fiberberikade havregrynsgröt (utan salt, kom ihåg att köpa) o lyssnar på tyskar fulla av energi. Ska gå ut o promenera efter frullen, så ja går av mig lite energi så jag kan ta tag i skolarbetet sen.

Så glad har Köpt bussbiljetter till lilla Jerusalem(=Jönköping) den 23:e feb, för att kunna avnjuta Annikas 23årsdag, jepp så himla gammal blir hon.. Ska bli kanon roligt. Jag stannar till söndag så då får vi lite kvalitets tid tillsammans.

Usch, gröt smakar inte himmelskt i vanliga fall, men utan salt- INGEN HIT!

Börjar sakna min lilla Mou lite, o alla trevliga töser som är med o åker skidor(läs;festar) i Åre för tillfället. Funderar lite på att gå ut en sväng på torsdag, var E som var lite sugen på det. Det är nollningsavslutning då, så kommer nog vara mycket och glatt folk ute då. Så snubblar jag över en fribiljett är saken biff!

Nu är det dax för morgonpromenad.

Hej på er, era kåta stycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0