Sovmorgon..

..helt underbart, har just duschat. Få se om jag orkar laga frulle inom en snar framtid. Börjar inte fören kl 13.15 idag så jag tar det hur lugnt som helst.
Usch dumma Per-Reuter tack vare honom vågar itne jag har uppsatt i skolan länge, han mobba mig för mitt bebishår i nacken. Inte kan jag hjälpa att min dumma frisör rakade mig i nacken en gång så det blev helt fult.. Grr inte kul o sen när han skulle visa E, så börja hon med att säga "men det kan väl inte vara så farligt, men oj" inte kul... blir utsläppt helt enkelt, kanske influerat av modet i inlägget nedan?

Idag har min ny mobil börjat fungera, eller nummret e överflyttat så nu kan JAG börja använda den!
Synd att ingen ringt mig eller smsat mig bara...

Ska koka ägg nu och snart dra mig till skolan, kan ju inte skada att läsa på inför lektionen. Särskillt när man inte har nått roligare för sig. Sen har mr Gunnar tjatat om att ses, så kanske går o hejjar iaf.

Ikväll blir det Bodycombat, har jämt vart ett roligt pass, men nu har de ny musik o nytt program mer dansinfluerat. Verkligen Göörroligt!!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0