Sommarjobbet kirrat!

Fick just höra från Annika att det blir en kall sommar för oss i Haugastöl i sommar igen, så himla skönt att det är fixat redan nu. Slippa oroa sig för vart man ska jobba, nu vet vi vad vi får- total isolering , men ack en så fet lön i slutänden. Här ska vi jobba!

Kom på en sjuk sak idag, mamma hade inte bara packat ner sprit i väskan. Hon hade även skickat med mig en parmesanost, som jag upptäckte i handväskan idag på föreläsningen. Helt sjukt klantigt att ha den i väskan i tre dagar! Väldigt typiskt mig känns det som! Jaja Bj o BoJ fick sig några skratt åt mig, så det var ju bara bjuda på den.

I en tjejshandväska kan man hitta extremt mkt saker, här e en lista på dagens innehåll;
*En bit parmesanost
*En cola light lime
*Civilrätts boken
*Anteckningsblock
*Fisherman friend´s citrus
*Extra tuggummi
*Plånbok
*En kondom "Go before it´s to late" står det på ironiskt nog
*10-tal pennor
*3 suddigum
*Handkräm
*Näsdukar
*Stundentkalender
*Skyddsglasögon till solarie
*Nycklar till gbg
*Naturmedicin
*Läppbalsam från body shop melonsmak
*Busskort inom Karlstad
*Busskort inom Göteborg
*En hamster
*En tryckborr

Ok lite överdrift bara...Ja jag har rätt stor väska... Ja jag borde rensa den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0