Kursstart!

Har just kommit hem efter introduktionen av Höken, verkar verkligen jätteintressant. Första gången jag känner det sen jag börja måste jag erkänna. För det första kommer man få grymt vältränade armar av att till varje föreläsning släpa med sig lagboken på ca 4-5kg, sen verkade föreläsaren grymt bra. Han föreslog att jag skulle köpa begagnat om jag hade möjlighet, "Alla chanser att få pengar till en extra öl, o en svängom på Blue moon måste man ju ta" lite roligt o höra från en lärare.

Fick också chansen att skvallra av mig ordentligt med Mou, alltid lika trevligt!

När jag på förmiddagen satt i biblan o gjorde gamla tentor o höll på o frysa ihjäl av köld, så såg jag massa i overaller. Nu kan jag inte förneka att det skulle vart ganska kul att vara med på nollningen trots allt. Våran förening har skidorter som tema, så till våra vackra rosa ovvar så var det mössor o skidglasögon, de såg ut som riktiga säsongare.

Planen är dock att smita med på Nöjjes då Kura, Läsk o ekonomerna ska dit. Tjuvtitta på de små o slippa nollefrid, kan det bli bättre?

Nu ska jag snart gå och träna powerstrike på Livskraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0