Klantigheter..

Har kommit på att jag kanske är aningen klantigare och aningen mer otaktisk än gemene man.. Ni kan ju själv döma följande händelser som jag upplevt eller själv skapat..

Jag råkar tappa en burk med ansiktskräm i mitt handfat så det blev flera sprickor... inte bra för min besiktning när jag väl flyttar härifrån. Undra vad ett nytt handfat kostar, borde kanske börja spara?

En dag när jag kom hem från skolan, sjukt trött efter en lång dag fylld av tentapluggande. Tar upp ett par strumpor som låg vid ytterdörren o går till toan för att lägga i tvättkorgen, kommer på i samma stund som jag trycker på spolarknappen att jag just spolat ner mina strumpor i toaletten..hm ok hur lyckas man med det?
 
Ska maila över uppdateringen av vårt arbete till alla i gruppen, råkar maila till alla "övriga kontakter". Alltså fick bla mina gamla gymnasielärare det, blockade från msn, borttagna kontakter från msn även mailet..

Under nollningen ska vi åka vattenskidor med nollorna, vi åker i bilen och jag ser en sjö, "Oj ligger det en sjö här?!" Bra becca ja Värnen är en rätt stor sjö här i värmland.

Hm har inte kunnat avslöja alla mina pinsamheter men det ryktas om att jag kläckt många mer eller mindre korkade citat.. Dessa sparar jag nog för mig själv tillsvidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0