Hurtigt värre!

Promenerade hem från skolan, mycket hurtigt gjort. Med trevligt sällskap i rosa byxor och handväska.... BJ mohaha, som han var generad när vi gick igenom ett tonårsgäng.
Det är bara att bjuda på sig själv vettu! Förlåt för min framfusiga ärlighet, var inte medveten om att du kunde bli ledsen i ögat!
Nu när han berätta om kommité-livet måste jag säga att jag kanske inte är så sugen på en rematch ändå. Tvingas att dricka ett glas fullt med bruna bönor, utspätt med mjölk är ju inte min favvodrink. Byt ut den mot vodk redbull så e jag med i matchen igen!

Just svalt en bit lasagne från gårdagen, msåte säga att den var grymt mycket godare idag. Sista biten kladdkaka o en kopp gröntte fick bli efterrätten. Ska snart dra mig mot min grymt roliga träning. Sen blir det en kväll framför Grey´s Anatomy ikväll, kanske tom hinner börja på läxan vi fått till på torsdag.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0