En onsdag

Idag har vi haft vår första föreläsning i nya kursen, trodde aga skulle va hur seg som helst med tanke på att jag suttit x-antal timmar i biblan o tentapluggat innan.
Nog den intressantaste föreläsningen hittills, timmarna bara flög iväg. I slutet hade hon instuderingsfrågor som man fick disskutera, o man hade tydligen lärt sig lite på den korta tiden. Härligt att det finns en bra föreläsare på universitetet iaf!!

Har kollat upp böckerna, grymt oflyt och alla lagböckerna är slutsålda, får hoppas på bättre lycka över nätet.

Idag har två jag inte e intresserad av bjudit ut mig på fika, jag e grymt dålig på att vänligt men bestämt avböja... En typisk Becca-situation, varför frågar aldrig underklädesmodellen eller cutiepierna ut mig istället?

Kom just från träningen, Powerstrike, jätteroligt pass där man två och två boxar och kickar mot säckar. Jag tror en gubbe flirtar lite med mig där, han e väl ca 55bast, han ska jämt retas med mig, och nu knöt han upp mitt skosnöre -snacka om att flirta på en lågstadienivå. Haha man får vara glad för det man får kanske.
Gjorde dock ont att träna, sträckte min rygg och ljumska på en hopp-kick-spark förra veckan. Så har fått uppmaningar att ta det lite lugnt.

Nu ska jag göra nått gott, lägga mig på min elektriska värmefilt och försöka mjuka upp mina stela muskler.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: spadde

Tror det vänder en vacker dag för dig... Har dock en fråga: Läser dom som bjöd ut dig på fika här? om så är fallet lär dom typ bli knäckta.

2007-01-29 @ 00:07:03
URL: http://spadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0